Overslaan naar content

Servicedesk Engineer

    • Eemnes, Utrecht
  • € 2.400 - € 2.800 per maand

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging?
De dag begint uiteraard met een kop koffie of thee. Samen met collega’s sta jij de klant telefonisch te woord of duik je in de technische oplossing van problemen welke per e-mail of het klantportaal worden aangemeld. Dit kan op afstand of juist op locatie bij de klant. Je haalt plezier uit het oplossen van de problemen en daarmee tevreden klanten. Van het opnieuw instellen van een wachtwoord, Azure wijzigingen tot en met netwerk-gerelateerde zaken zie jij als een uitdaging.


Wat bieden wij?

  • Een brutosalaris tot wel € 3000,- per maand (afhankelijk van werkervaring en certificering);
  • Een kilometervergoeding;
  • Mogelijkheid om certificaten behalen. En daarbij zul je bij elke certificaat stijgen in je salaris in de meeste gevallen met €100 per certificaat;
  • Persoonlijke coaching en begeleiding door ons team;
  • Mogelijkheid om na verloop van tijd in dienst te treden bij de klant en door te groeien naar een andere functie;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Gave en gezellige bedrijfsuitjes.

Wat ga je doen?

  • Als Servicedesk Engineer Level 1 ben jij binnen het Service Delivery Team primair verantwoordelijk voor de registratie en afhandeling van 1e lijns vraagstukken. Deze komen binnen via telefoon, maar ook via mail en ons klantportaal;
  • Je zorgt ervoor dat de klanten professioneel te woord worden gestaan;
  • Waar problemen worden doorgezet naar een ander team zorg je ervoor dat de eindgebruiker goed op de hoogte blijft van de status van de melding;
  • Bezoekende klanten helpen;
  • Actieve monitoring ICT omgevingen van de klant.

Vereisten

Wat verwachten we van jou?

  • Een afgeronde MBO ICT opleiding niveau 4.
  • Minimaal 1 jaar ervaring;
  • Je werkt service -en oplossingsgericht;
  • Je hebt een sterke affiniteit hebben met alles wat met ICT te maken heeft;
  • Je hebt een positieve instelling en een hands-on mentaliteit;
  • Je bent stressbestendig en flexibel;
  • Je kunt zelfstandig werken maar ook in teamverband en je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.

Doorgroeimogelijkheden

Bij Zenda Support staat de ontwikkeling centraal. Naast de technische ontwikkeling en het behalen van certificaten draait het bij ons ook om de soft-skills! Daarnaast denken we actief met je mee over doorgroeimogelijkheden en welk carrièrepad jij wilt betreden samen met onze Fieldmanagers!


Kan jij jezelf vinden in deze vacature? En wil je jouw carrière en ontwikkeling een boost geven? Dan komen we graag met jou in contact!

of

Bij vragen kan je contact opnemen met Akeo.

Hoe ziet het proces eruit?

Wij bekijken je sollicitatie zorgvuldig en binnen 2 werkdagen hoor je van ons.

Wij nemen telefonisch contact met je op om eventuele vragen aan elkaar te stellen en een gesprek in te plannen.

Nu gaan we elkaar echt ontmoeten! Via een live/Teams gesprek gaan we beter kennis maken en kijken of er een match is. Mochten er na dit gesprek toch nog vragen zijn, dan kan er eventueel ook een 2e gesprek plaatsvinden.

Zijn we allebei enthousiast over elkaar? Dan verwelkomen we je graag bij de club!