Overslaan naar content

Servicedesk Medewerker MSP

    • Utrecht, Utrecht
  • € 2.300 - € 3.000 per maand

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging?

Wat tof dat je op deze vacature terecht bent gekomen! Voor onze eindklant, een topspeler in de Nederlandse markt in Managed (Cloud) Services en Cloud Journeys, in Utrecht zoeken wij momenteel een ICT Servicedesk Medewerker. Vind je het leuk gebruikers te redden van soft/hardware issues en om je (support) krachten verder te ontwikkelen tot bijvoorbeeld IT specialist, cloud engineer, incident coördinator of systeembeheerder? Dan ben jij de IT Hero die ons kan redden!

Wat bieden wij?

  • Een brutosalaris tot wel €3000,- per maand (afhankelijk van werkervaring en certificering);

  • Een toffe B-klasse lease auto inclusief tankpas;

  • De mogelijkheid om ongelimiteerd én kosteloos certificeringen te behalen;

  • Even geen opdracht? Bij ons krijg je ook dan gewoon salaris;

  • Persoonlijke coaching en begeleiding door ons team;

  • 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;

  • Gave en gezellige bedrijfsuitjes.

Wat ga je doen?

  • Als servicedeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de eindklanten en daarmee het visitekaartje. Vanuit de servicedesk help jij de klanten met alle IT gerelateerde zaken. Dit kan van alles zijn, denk bijvoorbeeld aan: problemen met laptops en mobiele devices, vragen over Office 365, account/wachtwoord resets, problemen met de printer etc. Jij zorgt ervoor dat de eindgebruiker snel weer aan de slag kan;

  • Waar problemen worden doorgezet naar een ander team zorg je ervoor dat de eindgebruiker goed op de hoogte blijft van de status van de melding;

  • Je werkt nauw samen met de specialisten, on site support engineers en leveranciers;

  • Het uitvoeren van standaard en niet standaard wijzigingen;

  • Mocht je een storing hebben opgelost waar nog geen bekende oplossing voor is, dan maak je hier een handleiding voor, deze houd je ook weer bij voor eventuele verbeteringen;

  • Functioneel en technisch support op de KA applicaties;

  • Je registreert alles in tools zoals TOPdesk.

Vereisten

Wat verwachten we van jou?

  • Een afgeronde MBO ICT opleiding niveau 4 of hoger (we bieden geen stagemogelijkheden);

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;

  • Je hebt veel interesse om door te leren op gebied van IT;

  • Je bent een tof persoon, positief ingesteld en klant- en servicegericht;

  • Pre: relevante werkervaring;

  • Pre: behaalde certificaten of de wil om hiermee aan de slag te gaan; MS-900, MD-100, MD-101 en ITIL V4 (of V3).

Doorgroeimogelijkheden

Bij Zenda Support staat de ontwikkeling centraal. Naast de technische ontwikkeling en het behalen van certificaten draait het bij ons ook om de soft-skills! Daarnaast denken we actief met je mee over doorgroeimogelijkheden en welk carrière pad jij wilt betreden samen met onze Fieldmanagers!

Kan jij jezelf vinden in deze vacature? En wil je jouw carrière en ontwikkeling een boost geven? Dan komen we graag met jou in contact!

of

Bij vragen kan je contact opnemen met Akeo.

Hoe ziet het proces eruit?

Wij bekijken je sollicitatie zorgvuldig en binnen 2 werkdagen hoor je van ons.

Wij nemen telefonisch contact met je op om eventuele vragen aan elkaar te stellen en een gesprek in te plannen.

Nu gaan we elkaar echt ontmoeten! Via een live/Teams gesprek gaan we beter kennis maken en kijken of er een match is. Mochten er na dit gesprek toch nog vragen zijn, dan kan er eventueel ook een 2e gesprek plaatsvinden.

Zijn we allebei enthousiast over elkaar? Dan verwelkomen we je graag bij de club!