Overslaan naar content

Medior Support Specialist

    • Rotterdam, Zuid-Holland
  • € 2.800 - € 3.400 per maand

Functieomschrijving

Zoek jij een toffe nieuwe uitdaging in de IT?

Jij draait je hand niet meer om voor complexe incidenten. Als Medior Support Engineer in Rotterdam ben jij de professional die verder kijkt dan de eerste oplossing. Jij analyseert, lost op én denkt vooruit. Wil jij gedetacheerd worden, werken aan uitdagende projecten en tegelijkertijd blijven groeien? Dan zit je bij ons goed!

Wat bieden wij?

  • Een brutosalaris tot wel €3400,- per maand (afhankelijk van werkervaring en certificering);

  • Een toffe B-segment lease auto inclusief tankpas;

  • De mogelijkheid om ongelimiteerd én kosteloos certificeringen te behalen;

  • Even geen opdracht? Bij ons krijg je ook dan gewoon salaris;

  • Persoonlijke coaching en begeleiding door ons team;

  • 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;

  • Gave en gezellige bedrijfsuitjes;

  • Bonussen: Tip jij een nieuwe collega of klant? Daar belonen we je graag voor!

Jouw Rol

Als Medior Support Engineer ben jij verantwoordelijk voor het behandelen van 2e lijn incidenten. Dat zijn de vragen die te technisch of te complex zijn voor de 1e lijn. Denk aan het oplossen van hardnekkige softwareproblemen, rechtenbeheer in Active Directory of het analyseren van netwerk- en VPN-storingen. Jij bent degene die de diepte in gaat en zorgt dat gebruikers snel en professioneel geholpen worden.

Daarnaast krijg je de kans om mee te kijken met de 3e lijn. Hierdoor leer je hoe migraties, projecten en complexe server- of cloudvraagstukken worden aangepakt. Zo breid je niet alleen je kennis uit, maar leg je ook de basis voor jouw doorgroei richting systeembeheer of cloud engineering.

Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Het zelfstandig oplossen van 2e lijn incidenten die door de 1e lijn worden doorgestuurd;

  • Beheer van accounts, rechten en policies in Active Directory en Azure AD;

  • Oplossen van problemen met applicaties als Office 365, Teams, SharePoint, Exchange en bedrijfsspecifieke software;

  • Configuratie en onderhoud van laptops, servers, werkplekken en randapparatuur;

  • Uitvoeren van changes, updates en migraties binnen de IT-omgeving;

  • Analyseren van terugkerende storingen en aandragen van structurele verbeteringen;

Vereisten

Wat verwachten we van jou?

  • Een afgeronde MBO 3/4 opleiding;

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een IT-supportfunctie;

  • Vloeiend Nederlands is vereist;

  • Bij voorkeur een rijbewijs;

  • Aantoonbare ervaring met 2e lijn tickets en kennis van Windows 10/11, Office 365, Active Directory en basis netwerkbeheer;

  • Je bent positief ingesteld en klant- en servicegericht.

Waarom kies je voor ons?

Coaching: We helpen je ontwikkelen, niet alleen als IT professional, maar ook als persoon.

Leuke werksfeer: Bij ons draait het niet alleen om werken, maar ook om lol maken. Werkplezier staat voorop!

Professionele Ontwikkeling

  • Doorgroeien en ontwikkelen: Bij Zenda draait alles om groei. Of je nou technisch beter wilt worden, certificaten wilt behalen of aan je soft skills wilt werken, wij staan achter je. Samen met onze Fieldmanagers kijken we waar jij naartoe wilt en hoe we dat samen kunnen bereiken.

  • Online leren: Je krijgt toegang tot een platform vol trainingen en cursussen. Jouw ontwikkeling, jouw tempo.

  • Samen leren: Pizza-avonden, workshops of gastcolleges, want samen leren is leuker en effectiever!

Wil jij in de IT werken en kan jij jezelf vinden in deze ICT vacature?

Wil je jouw carrière en ontwikkeling een boost geven? Dan komen we graag met jou in contact! Stuur jouw cv en motivatie naar vacatures@zenda.nl of solliciteer direct via onze website.

of

Bij vragen kan je contact opnemen met Akeo.

Hoe ziet het proces eruit?

Wij bekijken je sollicitatie zorgvuldig en binnen 2 werkdagen hoor je van ons.

Wij nemen telefonisch contact met je op om eventuele vragen aan elkaar te stellen en een gesprek in te plannen.

Nu gaan we elkaar echt ontmoeten! Via een live/Teams gesprek gaan we beter kennis maken en kijken of er een match is. Mochten er na dit gesprek toch nog vragen zijn, dan kan er eventueel ook een 2e gesprek plaatsvinden.

Zijn we allebei enthousiast over elkaar? Dan verwelkomen we je graag bij de club!