Overslaan naar content

Servicedesk medewerker

    • Rotterdam, Zuid-Holland
  • € 2.400 - € 3.400 per maand

Functieomschrijving

Zoek jij een toffe nieuwe uitdaging in de IT?

Wij zoeken een enthousiaste servicedesk medewerker/werkplekbeheerder die niet alleen houdt van IT, maar ook van groei en gezelligheid. Wil jij werken aan uitdagende projecten en tegelijkertijd blijven groeien in jouw vak? Dan zit je bij ons goed!

Wat bieden wij?

  • Een brutosalaris tot wel €3400,- per maand (afhankelijk van werkervaring en certificering);

  • Een toffe B-segment lease auto inclusief tankpas;

  • De mogelijkheid om ongelimiteerd én kosteloos certificeringen te behalen;

  • Even geen opdracht? Bij ons krijg je ook dan gewoon salaris;

  • Persoonlijke coaching en begeleiding door ons team;

  • 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;

  • Gave en gezellige bedrijfsuitjes;

  • Bonussen: Tip jij een nieuwe collega of klant? Daar belonen we je graag voor!

Hoe ziet jouw dag eruit?

Als IT Support Medewerker ben jij het gezicht van onze IT-afdeling. Jouw missie? Zorgen dat iedereen weer snel verder kan. Wat je precies gaat doen:

  • Als Skilled servicedesk medewerker los je lastige problemen van gebruikers op.

  • Je biedt ICT ondersteuning via e-mail, telefonisch, remote en op locatie.

  • Jij bent verantwoordelijk voor het technische beheer en ontwikkeling van de omgeving.

  • Je denkt actief mee over mogelijkheden om problemen te voorkomen en gebruikers een goede service te bieden!

  • Uitvoeren van operationele ICT-werkzaamheden en het beheren van werkplekken;

  • Je registreert alles in een ticketsysteem en biedt ondersteuning bij het oplossen van complexe incidenten.

Vereisten

Wat verwachten we van jou?

  • Een afgeronde MBO 3/4 opleiding;

  • Recente werk– of stage-ervaring;

  • Bij voorkeur een rijbewijs;

  • Ervaring met ITIL, Active Directory, Azure, Office, Windows en TOPdesk is een pré;

  • Je bent een tof persoon, positief ingesteld en klant- en servicegericht;

  • Vloeiend Nederlands is vereist.

Waarom kies je voor ons?

  • Coaching: We helpen je groeien, niet alleen als professional, maar ook als persoon.

  • Leuke werksfeer: Bij ons draait het niet alleen om werken, maar ook om lol maken. Werkplezier staat voorop.

Professionele Ontwikkeling

  • Doorgroeien en ontwikkelen: Bij Zenda Support draait alles om groei. Of je nou technisch beter wilt worden, certificaten wilt behalen of aan je soft skills wilt werken – wij staan achter je. Samen met onze Fieldmanagers kijken we waar jij naartoe wilt en hoe we dat samen kunnen bereiken.

  • Online leren: Je krijgt toegang tot een platform vol trainingen en cursussen. Jouw ontwikkeling, jouw tempo.

  • Samen leren: Pizza-avonden, workshops of gastcolleges – want samen leren is leuker en effectiever.

Wil jij in de IT werken en kan jij jezelf vinden in deze ICT vacature?

Wil je jouw carrière en ontwikkeling een boost geven? Dan komen we graag met jou in contact! Stuur jouw cv en motivatie naar [e-mailadres] of solliciteer direct via [link naar sollicitatiepagina]. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

Heb je nog vragen? Neem contact op met onze recruiter!

of

Bij vragen kan je contact opnemen met Akeo.

Hoe ziet het proces eruit?

Wij bekijken je sollicitatie zorgvuldig en binnen 2 werkdagen hoor je van ons.

Wij nemen telefonisch contact met je op om eventuele vragen aan elkaar te stellen en een gesprek in te plannen.

Nu gaan we elkaar echt ontmoeten! Via een live/Teams gesprek gaan we beter kennis maken en kijken of er een match is. Mochten er na dit gesprek toch nog vragen zijn, dan kan er eventueel ook een 2e gesprek plaatsvinden.

Zijn we allebei enthousiast over elkaar? Dan verwelkomen we je graag bij de club!