Skip to content

Senior servicedesk medewerker/ Meewerkend voorman

Almere, Flevoland€ 2.600 - € 3.500 per maandServicedesk

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging?

Als Meewerkend Voorman ben je verantwoordelijk voor het opstarten en, uiteindelijk, effectieve beheer van de (nieuw te vormen) servicedesk. 

Je hoofddoel is om de servicedesk zo snel mogelijk up-and-running te krijgen en, samen met je team, inzichtelijk te maken waar de grootste uitdagingen liggen. Jij denkt mee aan hoe processen verbeterd kunnen worden. Hoe krijg de servicedesk van een unskilled naar een skilled servicedesk? Hoe zorg je ervoor dat je de IT volwassenheid onder je eindgebruikers vergroot? Of kan bijvoorbeeld de calload teruggedrongen worden? Wat is hiervoor nodig? Naast je coördinerende rol, ben je ook bereid om zelf de handen uit de mouwen te steken wanneer de situatie dat vereist en actief bij te dragen aan de supportwerkzaamheden. Je monitort de vastgestelde KPI’s en stuurt aan waar nodig.


Wat bieden wij?

  • Een brutosalaris tot wel € 3500,- per maand (afhankelijk van werkervaring en certificering);
  • Een leaseauto met tankpas;
  • Mogelijkheid om certificaten behalen. En daarbij zul je bij elke certificaat stijgen in je salaris in de meeste gevallen met €100 per certificaat;
  • Persoonlijke coaching en begeleiding door ons team;
  • 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
  • Gave en gezellige bedrijfsuitjes;

Wat ga je doen?

  • Verantwoordelijk voor de aansturing van de servicedeskmedewerkers (5 pax + stand-by);
  • Plannen van benodigde bezetting binnen het Service Window;
  • Bewaken van en sturen op KPI’s;
  • Coördinatie major incidents;
  • Aansturen op, interne, samenwerking op basis van Incident, Change en Problem Management;
  • Bewaken van en sturen op actuele workload;
  • Fungeert als vraagbaak voor keyusers en collega’s bij complexe problemen;
  • Werkt actief samen met onze Fieldmanager t.b.v. de ontwikkeling van de ingezette medewerkers;
  • Opstellen en analyseren van rapportages.

Vereisten

Wat verwachten we van jou?

  • Heeft HBO werk en denkniveau;
  • Beschikt over minimaal 36 maanden relevante werkervaring;
  • Heeft ervaring met planning van de benodigde bezetting binnen het Service Window;
  • Heeft ervaring met bewaking van en sturing op KPI’s;
  • Is in staat rapportages op te stellen en/of te analyseren;
  • Heeft ervaring met major incident coördinatie;
  • Heeft ervaring met bewaking en sturing op actuele workload;
  • Stuurt aan op, interne, samenwerking op basis van Incident, Change en Problem Management;
  • Fungeert als vraagbaak voor keyusers en collega’s bij complexe problemen;
  • Werkt actief samen met onze Fieldmanagers t.b.v. de ontwikkeling van de ingezette medewerkers.


Kan jij jezelf vinden in deze vacature? En wil je jouw carrière en ontwikkeling een boost geven? Dan komen we graag met jou in contactt!

of

Enthousiast?

Maakt dit alles jou blij en herken je jezelf hierin? Reageer dan snel op deze vacature! Wie weet zit jij binnenkort bij ons aan tafel en ervaar je zelf de informele én professionele sfeer die wij uitstralen!

Bij vragen kan je contact opnemen met Akeo via de mail vacatures@zendasupport.nl of bel/Whatsapp naar 06 31 56 43 34

Wij bekijken je sollicitatie zorgvuldig en binnen 2 werkdagen hoor je van ons.

Wij nemen telefonisch contact met je op om eventuele vragen aan elkaar te stellen en een gesprek in te plannen.

Nu gaan we elkaar echt ontmoeten! Via een live/Teams gesprek gaan we beter kennis maken en kijken of er een match is. Mochten er na dit gesprek toch nog vragen zijn, dan kan er eventueel ook een 2e gesprek plaatsvinden.

Zijn we allebei enthousiast over elkaar? Dan verwelkomen we je graag bij de club!