Overslaan naar content

Accountmanager

  • Baarn, Utrecht
€ 2.500 - € 3.850 per maand

Functieomschrijving

Ben jij enthousiast, empatisch en zeer communicatief vaardig? Gedreven om langdurige relaties op te bouwen en staat klanttevredenheid bij jou hoog in het vaandel? Kortom; ben jij de Accountmanager die wij zoeken?!

Voor ons team zoeken wij iemand die in staat is om zijn/ haar klantenbestand te onderhouden en verder uit te bouwen. Je begrijpt de behoeften van onze klanten als geen ander en weet deze te vertalen naar de passende oplossing. Je werkt onder het motto afspraak is afspraak en mensen kunnen op je rekenen. Je bent verantwoordelijk voor het identificeren van kansen voor groei en het maximaliseren van klanttevredenheid. Je hebt een enorme drive en energie. Je kan op alle niveaus binnen een organisatie communiceren en doet dit op een prettige en overtuigende manier. Een mensenmens is wat wij zoeken.


Wat bieden wij je?

Als Accountmanager bieden we je een afwisselende en uitdagende baan waarin je de kans krijgt jezelf verder te ontwikkelen. We groeien als bedrijf en daarin speel jij een belangrijke rol. Wij zien het als onze verantwoordelijkheid dat we jou in staat stellen om ook te groeien en jezelf te ontwikkelen.

  • Een warm klantenbestand welke jij mag onderhouden en verder uitbouwen; 
  • Een goed salaris op basis van jouw kennis en ervaring aangevuld met aantrekkelijke bonussen;
  • Leaseauto incl. tankpas;
  • Hardware budget voor een laptop en mobiel;
  • 27 vakantiedagen aangevuld met 2 mogelijke bonusdagen;
  • Leuke uitjes (als VIP naar Vrienden van Amstel live, wekelijks padellen etc.) en natuurlijk veel fun momenten tijdens het werk zoals tafelvoetballen;
  • Mogelijkheid om je verder te ontwikkelen door middel van cursussen;
  • Een gemotiveerd enthousiast team;
  • Eindejaarsuitkering.


Over Zenda Support

We zijn gespecialiseerd in het opleiden en detacheren van medewerkers op gebied van IT Support. Ons motto is “large enough to serve, small enough to care”. Bij Zenda Support staan de medewerker en opdrachtgever écht centraal. We willen ook een échte samenwerking aangaan en iemand leren kennen, want pas dan kan je het beste samenwerken. Geen loze beloftes, maar een partnership op basis van vertrouwen en respect!


Je komt te werken binnen een informeel maar professioneel team. Er is veel ruimte voor ontwikkeling en je krijgt de vrijheid en verantwoordelijkheid om op je eigen manier de besproken doelstellingen te behalen. Het team is ondernemend, optimistisch ingesteld en heeft een 'work hard play hard' mentaliteit. Successen moeten behaald én gevierd worden!

Vereisten

Wat verwachten we van jou?

We zoeken een ambitieuze collega met humor die zichzelf verder wilt ontwikkelen en onderdeel wil zijn van ons toffe en informele bedrijf! Om hiervoor in aanmerking te komen hebben we een aantal punten die wij belangrijk vinden:

  • Een afgeronde MBO4 of HBO opleiding: je hebt de vrijheid om zelfstandig beslissingen te nemen;
  • Je bent 36-40 uur per week inzetbaar (ingedeeld op basis van maximaal 8 uur per dag);
  • Minimaal 1 jaar ervaring in een vergelijkbare commerciële rol;
  • Het juiste DNA: we vinden je persoonlijkheid het belangrijkste, kennis van onze markt brengen wij je bij;
  • Een berg energie, humor en hard werken.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld! 

of

Bij vragen kan je contact opnemen met Akeo.

Hoe ziet het proces eruit?

Wij bekijken je sollicitatie zorgvuldig en binnen 2 werkdagen hoor je van ons.

Wij nemen telefonisch contact met je op om eventuele vragen aan elkaar te stellen en een gesprek in te plannen.

Nu gaan we elkaar echt ontmoeten! Via een live/Teams gesprek gaan we beter kennis maken en kijken of er een match is. Mochten er na dit gesprek toch nog vragen zijn, dan kan er eventueel ook een 2e gesprek plaatsvinden.

Zijn we allebei enthousiast over elkaar? Dan verwelkomen we je graag bij de club!